« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada ‘Els temps a l’ofensiva. La gestió democràtica del temps de treball per a la transformació social i la transició justa’

CCOO de Catalunya ha organitzat, pel dimarts 19 de novembre, la jornada de negociació col·lectiva ‘Els temps a l’ofensiva. La gestió democràtica del temps de treball per a la transformació social i la transició justa’, que tindrà lloc a la sala d’actes del local del sindicat a Barcelona.

A la jornada es farà un balanç de situació de la negociació col·lectiva del 2019 i es parlarà sobre el temps de treball. A més també es tractaran les reivindicacions de CCOO per a la negociació col·lectiva del 2020 i es faran dues taules rodones. D’una banda es parlarà sobre els criteris salarials i retributius, igualtat de gènere, cogestió del temps de treball i gestió de la diversitat. De l’altra es debatrà sobre el dret a la desconnexió, el teletreball, els drets individuals en la gestió del temps de treball, la salut laboral, la digitalització, la formació contínua i la mobilitat sostenible.

Feu clic per veure:
– el programa de la jornada ‘Els temps a l’ofensiva. La gestió democràtica del temps de treball per a la transformació social i la transició justa’
– el formulari d’inscripció a la jornada ‘Els temps a l’ofensiva. La gestió democràtica del temps de treball per a la transformació social i la transició justa’