« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada ‘Els ciberdrets a l’empresa’

CCOO reivindica els ciberdrets en el sí de les empreses

La necessitat de regular l’ús del correu electrònic i internet en el sí de les empreses ha suposat ja la incorporació de nous articles en alguns convenis col·lectius com és el cas d’estalvi i banca. No obstant són encara majoria les empreses on aquest ús no està regulat i suposa una font de conflictes laborals que en bastants casos es converteixen en sancions o acomiadaments. És per això que es fa cada dia més necessari l’acord entre l’empresari i els representants dels treballadors per a la regulació i el bon ús de les noves tecnologies en el sí de les empreses.

Amb aquesta finalitat la Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO (COMFIA-CCOO) organitza a Barcelona, dilluns dia 24, una jornada dedicada als ciberdrets a l’empresa, que comptarà amb la participació de destacats juristes, polítics, internautes i sindicalistes que debatran i intentaran treure algunes conclusions sobre el tema.

L’acte es retransmetrà en directe a través de les web: http://www.comfia.net, http://www.comfia.info i http://www.ccoo.es