• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada de treball sobre càrrega i descàrrega de mercaderies perilloses a la indústria

Programa de la jornada:

– 10 h. Obertura de la jornada a càrrec de Felipe Trigueros, responsable de Salut Laboral de CCOO d’Indústria, i Juan Linero, responsable del sector de mercaderies de la FSC.

– 10.15 h. Ponència “Càrrega i descàrrega de mercaderies perilloses a la indústria. Casos pràctics”, a càrrec de Toni G. Carcasona, delegat de CCOO a l’empresa TEIFER.

– 11 h. Debat sobre la ponència.

– 11. 30 h. Ponència “Coordinació d’activitats empresarials en centres de càrrega i descàrrega de mercaderies perilloses”, a càrrec de Marian Rodríguez, responsable de Salut Laboral de la FSC.

– 12. 15 h. Debat sobre la ponència.

– 12.45 h. Conclusions de la jornada a càrrec de Felipe Trigueros, responsable de Salut Laboral de CCOO d’Indústria, i Juan Linero, responsable del sector de mercaderies de la FSC.

– 13.15 h. Cloenda de la jornada, a càrrec de Javier Pacheco, secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya, i Manuel Fages, secretari general de la FSC.