« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada de sensibilització contra la LGTBIfòbia al lloc de treball

Jornada formativa i de sensibilització contra la LGTBIfòbia al lloc de treball adreçada a la Comissió executiva de la federació i als secretaris generals del sindicats intercomarcals i àmbits funcionals, per donar-los pautes per avançar en la negociació col·lectiva tenint en compte al col·lectiu LGTBI. Es tractarà la terminologia, dates commemoratives, la llei contra l’homofòbia i es farà una dinamització de grup amb la presentació d’experiències i plantejament de solucions i propostes en cada cas. La formació anirà a càrrec del responsable del col·lectiu LGTBI de la federació, Félix Muruzabal. Obrirà la jornada José Juan Marín, secretari d’Acció Sindical de la federació, i la cloenda la farà el secretari general, José Antonio Hernández.