« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada de sensibilització a les empreses

CCOO de les Terres de Lleida, davant d’un nou 25 de novembre, Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones, denuncia i condemna les diverses formes de violència exercides contra les dones -que en l’àmbit laboral es manifesten per mitjà de l’assetjament sexual i l’assetjament per raó de sexe-, tot reiterant el seu compromís amb l’eliminació i l’eradicació d’aquest mal social.

Al matí del dia 25 de novembre, els companys i les companyes iniciaran la jornada de sensibilització acudint a l’Hospital Arnau de Vilanova i al Plus Fresc per repartir uns tríptics entre les treballadores i els treballadors. En aquests tríptics, s’hi explica en què consisteix la violència de gènere en l’àmbit laboral, quines són les seves manifestacions, com identificar-la i com eradicar-la a través de la informació i l’assessorament que pot oferir el sindicat.

A la 1 del migdia CCOO de les Terres de Lleida participarà en l’acte institucional conjunt, a la plaça dels Fanalets de Sant Jaume, i durant tota la jornada, a la seu del sindicat, hi haurà penjada una pancarta per expressar el compromís del sindicat amb tot allò que representa aquest dia.

• Dia: 25 de novembre, Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones.
• Hora: 12 del migdia.
• Acte: Jornada de sensibilització a la botiga de Plus Fresc Ciutat Campus (avinguda de Barcelona, 65-69 de Lleida).