« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada de negociació col·lectiva 2020.

Estem immersos en una situació de crisi sanitària que ha afectat de manera substancial els processos de negociació col·lectiva en totes les seves vessants i n’ha obligat a redefinir pràctiques i prioritats.

A la primera taula farem balanç de la capacitat de CCOO per intervenir en tots els àmbits de negociació i concertació durant l’any 2020, i farem les propostes per afrontar la negociació col·lectiva del pròxim any en la difícil situació sanitària i econòmica que ens trobarem el 2021.

A la taula 2 analitzarem la nova Llei de treball a distància des de l’àmbit jurídic. L’anàlisi anirà a càrrec del professor Albert Pastor, de la Universitat Autònoma de Barcelona, i explicarem les propostes sindicals per a la negociació del teletreball als convenis i als acords d’empresa, i situarem alguns dels reptes de la implementació del teletreball.

Feu clic per veure el programa de la jornada.