« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada de formació sobre l’acció sindical en l’ambientalització de l’empresa

El proper dia 29 de novembre a Girona es durà a terme una jornada de formació sindical sobre “l’acció sindical en l’ambientalització de l’empresa”. Els objectius d’aquest curs, presencial i d’una durada aproximada de set hores, són: actualitzar la perspectiva sindical d l’impacte ambiental de les activitats productives; conèixer la gestió dels impactes ambientals a les empreses; conèixer, també, els drets d’informació, participació i consulta en matèria ambiental; i establir procediments per a regular l’exercici de les competències i facultats en matèria ambiental en les relacions laborals ordinàries, en particular a través de la negociació col·lectiva.

Les jornades estan organitzades per la Secretaria Confederal de Medi Ambient de CCOO i per la Unió Intercomarcal de les Comarques Gironines, i han comptat amb la col·laboració del Departament de Sostenibilitat de CCOO de Catalunya i l’Institut Sindical de Treball, Ambient i Salut (ISTAS-CCOO).

El següent curs es durà a terme el 29 de novembre als locals de CCOO a Girona, de 9:00 a 14:00 hores i de 16:00 a 18:00 hores de la tarda. Per a més informació i per a inscriure’s a la jornada cal que envieu un correu electrònic a [email protected].