« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada de formació sobre la millora mediambiental de les empreses

La Secretaria de Salut Laboral, Mobilitat i Medi Ambient ha organitzat una jornada de formació sobre l’acció sindical en la millora mediambiental de les empreses.

La jornada tindrà lloc el 8 de novembre, dimarts, al local sindical de Tàrrega i serà de matí i tarda.

El Sindicat vol oferir eines i recursos als delegats i delegades i aquesta vegada comptarem amb els expertesa dels companys de la Secretaria Confederal de Medi Ambient i del Departament de Sostenibilitat de CCOO de Catalunya. La jornada s’adreça als delegats i delegades de prevenció, perquè puguin defensar la millora de la protecció ambiental de l’activitat industrial, logística i de serveis cosa que significa defensar condicions de treball més saludables per als treballadors i treballadores.

A la feina, el medi ambient també és un dret! Per l’ús eficient de l’energia i els recursos naturals, per a la prevenció i minimització dels residus, per unes condicions de treball saludables i no contaminants als nostres centres de treball… la participació social ha de ser-hi molt present.

Als efectes logístics, heu de fer la inscripció a: [email protected] o bé a [email protected], ja que cal organitzar el dinar i el desplaçament.