« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada d’Acció Jove

Joves del Baix Llobregat, ens organitzem?

La crisi econòmica ens ha afectat de forma molt especial a les persones joves que, ja durant els anys de bonança vivíem instal·lades en la precarietat, i hem vist com en menys de tres anys, la temporalitat i l’atur es multiplicaven gràcies a la inacció de les diferents administracions per una banda i a reformes laborals còmplices de la des-regulació i precarització del mercat de treball per l’altre.
Els i les joves som els més afectats i afectades per les darreres reformes laborals i retallades de serveis públics, per aquest motiu és molt important que tinguem tota la informació i que siguem capaços d’actuar i proposar solucions.
 A dia d’avui ens trobem entre la passada vaga general del 29 de març, motivada per la Reforma Laboral del Govern, i el procés congressual que CCOO iniciarem ben aviat. Som molts reptes que tenim per endavant com a societat i com a sindicat, però sens dubte, no podrem afrontar-los bé si no es compta amb nosaltres, les persones joves, com a protagonistes del present.
 Per tot plegat, us convidem a aquesta I Jornada de Joves de CCOO del Baix Llobregat, per parlar de la reforma laboral i de com ens afecta, per donar alternatives i eines útils pels delegats i delegades i el conjunt dels afiliats i afiliades de CCOO.

Programa de la jornada

9:30    Acreditacions
10:00   Benvinguda, a càrrec del Secretari General de CCOO Baix Llobregat, Toni Mora, i un/una membre d’Acció Jove – Baix Llobregat.
10:30 -11:30 “La reforma laboral. Com afecta a les i els joves” Cristina Faciaben Secretària de Socioeconomia de CCOO de Catalunya.

11:30 Descans

11:50 -12:15Acció Jove i CCOO. El sindicat de la diversitat
Què és acció jove i CCOO? Valors, objectius,…
A càrrec d’Acció Jove – Joves CCOO Catalunya
12:15  TALLER: Soc delegat/da… i ara què?
Objectiu: en el plànol sindical: detecció de necessitats, mapa de recursos sindicals, afiliació. En plànol organitzatiu: fomentar la coneixença mútua i els vincles personals entre les/els participants
A càrrec d’ Acció Jove – Joves CCOO Catalunya

14:00 Cloenda