« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada ciutadana per una fiscalitat justa

Jornada ciutadana per una fiscalitat justa – 24 de gener de 2015 / #FiscalitatJusta24G

Els impostos, com a mesura de redistribució i reducció de les desigualtats, estan en el centre del debat polític i social. Moltes entitats i moviments identifiquen clarament aquest debat com la clau de volta per a revertir certes polítiques de retallades i austericidi i lluitar així contra la pobresa i l’exclusió. Alhora les pràctiques d’elusió fiscal de grans empreses i fortunes són cada cop més descarades i evidents, i els casos de frau perpetrats per les grans fortunes generen cada cop més escàndol públic.

Podem trobar en la fiscalitat les respostes per caminar cap a una societat més justa? Quines mesures fiscals funcionen per eliminar la pobresa? Som capaços de trobar punts de treball en comú entre aquells que treballem la fiscalitat justa a Catalunya? Quins haurien de ser els propers passos per a mobilitzar-nos per aquesta legítima lluita?

Cal inscripció prèvia. Entrada gratuïta, aportació voluntària per cobrir despeses. Inscripcions aquí.

Tota la informació de la jornada a jornada.fiscalitatjusta.cat i a #FiscalitatJusta24G

Si vols estar en contacte amb la Plataforma per una Fiscalitat Justa,
dóna’t d’alta aquí