« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada “Cases sense gent, gent sense casa, tu ho entens?”

CCOO del Barcelonès volem compartir una jornada de debat amb els nostres delegats i delegades entorn la problemàtica de l’habitatge. Escoltarem algunes veus que ens poden ajudar a construir millor les nostres propostes. I volem que tu també puguis ajudar a fer-ho participant del debat. Segur que tens alguna cosa a dir.

Per lluitar contra aquesta problemàtica, diverses organitzacions i entitats, amb CCOO entre elles, estem promovent una iniciativa legislativa popular (ILP) per modificar la llei hipotecària i frenar els desnonaments. És moment de recollir signatures entre la ciutadania i de generar debat per implicar els partits polítics en la recerca de la solució (http://www.quenotehipotequenlavida.org/).

Programa:

9.15 h – 9.55 h Recollida de signatures per a la iniciativa legislativa popular de dació en pagament i lliurament de materials.

10 h Presentació, a càrrec de Raquel de Haro, secretària de Política Social i Habitatge de CCOO del Barcelonès.

10.05 h “L’habitatge en el context de crisi”, a càrrec de Ricard Fernández, economista i secretari del departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat (2006-2010).

10.45 h “El dret a l’habitatge i les polítiques socials”, a càrrec de Carme Trilla, responsable del Servei de Mediació en l’Habitatge i secretària d’Habitatge de la Generalitat (2006-2010).

10.50 h “Iniciativa legislativa popular de la dació en pagament, la paralització dels desnonaments i el lloguer social”, a càrrec de Xavier Becerra, responsable de Polítiques d’Habitatge de la CONC.

11.05 h Torn obert de paraules.

11.45 h Cloenda, a càrrec de Nuria Lozano, secretària general de CCOO del Barcelonès.

Per veure el díptic.