• Aquest esdeveniment ja ha passat.

JOAN COSCUBIELA, SECRETARI GENERAL DE LA CONC, VISITA ELS TREBALLADORS I TREBALLADORES DE DOMAR

El secretari general de la CONC, Joan Coscubiela, juntament amb Vicenç Rocosa, secretari general de la federació Minerometal¿lurgica i José Cachinero, secretari de general de la Unió Intercomarcal Vallès Oriental ¿ Maresme de CCOO, visitaran els treballadors i treballadores de l¿empresa DOMAR, del grup TAURUS, tancats a la planta de Martorelles, en vaga indefinida des del 5 de setembre contra l¿acomiadament salvatge de 204 persones. Els tres secretaris generals volen donar el seu suport en la seva lluita.

CCOO ha manifestat sempre la seva oposició a l’ERO presentat per Domar, SA, que afecta a dos terços de la plantilla de Martorelles, que dóna feina a 345 persones, i exigeix a la companyia un pla de futur que permeti garantir l’ocupació a la factoria.