« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Joan Coscubiela participa en una jornada tècnica sobre la crisi

Joan Coscubiela participa en una jornada tècnica sobre la crisi, organitzada per ESADE i la Fundació Prevent

El secretari general de CCOO de Catalunya impartirà una ponència el dimecres a les 12’30h

El dimecres 5 de novembre tindrà lloc una Jornada Tècnica, organitzada per l’escola de negocis ESADE i la Fundació Prevent, que té per títol La crisi en positiu: reptes i oportunitats en l’àmbit laboral.

L’objectiu és reflexionar, des d’una perspectiva de creixement i com una oportunitat de desenvolupament, sobre l’actual crisi financera. Es debatrà sobre com s’ha d’actuar davant dels processos de reestructuració i els expedients de regulació d’ocupació, com salvar llocs de treball o com dissenyar condicions de treball que minimitzin els impactes negatius, en situacions de crisi, a les empreses.

Una de les intervencions d’aquesta jornada anirà a càrrec de Joan Coscubiela, secretari general de CCOO de Catalunya, qui explicarà aspectes positius en l’actual moment de crisi econòmico-productiva. La ponència de Joan Coscubiela es titula "Oportunitats i oportunistes" i començarà a les 12.30h. En acabar, cap a les 13’00h (aproximadament), el secretari general de CCOO de Catalunya atendrà els mitjans de comunicació.

La jornada se celebrarà a ESADEFÒRUM (Av. Pedralbes, 60-62, Barcelona).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 4 de novembre de 2008