« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

IX Escola de joves sindicalistes Àngel Rozas

undefined

Un any més, l’equip d’ Acció Jove ja estem preparant la X Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas. Aquest any, es celebrarà els dies 13 ,14 i 15 de novembre a Tarragona sota el lema "Davant la crisis més sindicalisme de classe".

L’Escola Ángel Rozas és l’espai de formació i trobada més important amb el que comptem els i les joves de CCOO de Catalunya i és per això que ens agradaria molt poder comptar amb la teva assistència. Ja sabeu que esteu totes i tots convidats a aquest esdeveniment tant si heu col•laborat en anteriors edicions com si és la primera vegada.

En aquesta ocasió, volem treballar les solucions sindicals a la crisi. Que es pot fer des de la teva empresa? Com ajudar a determinats col•lectius més afectats? Aquests, i més temes seran els que treballarem de forma col•lectiva per tal de sortir de l’escola amb més eines, noves idees i accions per portar a terme.

Per qualsevol dubte o per confirmar l’assistència, us podeu posar en contacte amb nosaltres a [email protected], al local de via laietana, 16 o bé al telèfon 93.4812724.

No t’ho pensis i vine a l’escola!