• Aquest esdeveniment ja ha passat.

IV Seminari sobre gestió energètica a Catalunya “L’energia del segle XXI”

Des de la UI CCOO de Tarragona i del Departament de Medi Ambient de CCOO de Catalunya us convidem al IV Seminari sobre Gestió Energètica a Catalunya, que aquesta edició tindrà lloc a Tarragona els dies 18 i 25 de març. Els reptes que ens depara el canvi de model energètic i com ens afectarà tant econòmicament com socialment i ambientalment fan que aquesta temàtica esdevingui del màxim interès. Des de CCOO volem impulsar un debat obert i rigorós per tractar el futur de l’energia i les seves repercussions tant en l’àmbit sindical com territorial, amb la presència de representants del món acadèmic, polític, empresarial i sindical. Així doncs, comptem amb la vostra assistència.

Les places són limitades i cal confirmar l’assistència a [email protected] al 977 22 83 96.

Aquí podeu veure el díptic informatiu