« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

IV Jornada ciutadana per una fiscalitat justa

La recaptació en l’impost de societats ha passat de ser de 44.823 M d’€ el 2007 a 23.143 M el 2017, gairebé la meitat. Cada any es perden entre la hisenda autonòmica i l’estatal 5.501 M d’€ en beneficis fiscals discutibles tant per la seva utilitat pública com pel seu caràcter regressiu.

La llista europea de paradisos fiscals no inclou cap dels països que actuen, avui en dia a Europa, com a autèntics amagatalls fiscals com Irlanda o Luxembour… i podríem seguir. La realitat del nostre sistema fiscal ens demana una clara consciència ciutadana de la responsabilitat que tenim en el sosteniment de les prioritats socials, i la necessitat de recordar als responsables polítics el paper que han de jugar per a construir una fiscalitat justa, ambiental i solidària.

Motius suficients per a convocar la nostra IV Jornada ciutadana per una fiscalitat justa. Serà el dissabte 9 de febrer a partir de les 10.00 h al Centre Cívic Ateneu Fort Pienc (Pl. Fort Pienc, 4, de Barcelona). Us hi esperem!

Feu clic per veure el programa de la IV Jornada ciutadana per una fiscalitat justa