« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Itinerari: Mujeres de la Barcelona Rebelde

En el marc del Dia Internacional de la Dona treballadora, el recorregut, guiat i a peu, servirà per a conèixer els escenaris dels principals moviments socials, aixecaments i processos revolucionaris succeïts al llarg de set dècades a la ciutat de Barcelona. Es parlarà d’aquests fets i del rol especific que, en tots ells, hi van tenir les dones lluitadores.

Per tal de poder fer una previsió de les persones assistents us preguem que, si penseu venir, envieu un mail a [email protected] o bé truqueu abans del dia 23 al 934 812 769, entre les 10:00 i les 13:00, de dilluns a divendres

Nota: aquesta activitat no és gratuita (té un preu de 4€) perquè la realitza una entitat externa al sindicat. La Federació de JJ i PP subvenciona el 50% del cost.