« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Innauguració exposició “Som present, conquerim futur”

Aquesta exposició ¿20.782 som present, conquerim futur¿ busca, a través de la imatge, demostrar l’actiu sindical jove (CCOO es la organitzaió dels joves treballadors i ha de ser-ho) trencar determinats tòpics que existeixen sobre el sindicalisme. Pretén transmetre una imatge fresca i representativa dels 20.782 joves menors de 30 anys que s’impliquen a la seva feina i en la seva societat i que estan afiliats a la Comissió Obrera Nacional de Catalunya.

L’objectiu de tal exposició és que indueixi a la reflexió, que ens serveixi com a element de reivindicació identitària, així com ressaltar la importància de la lluita col•lectiva per la millora de drets.

El que pretenem amb ella és transmetre ganes per seguir treballant o per començar a fer-ho i desenvolupar una actitud crítica, realista i combativa davant de les desigualtats laborals. Per trencar amb les situacions de precarietat és necessària una tasca constant de sensibilització i denúncia que generi un compromís i un canvi de valors per tal de caminar cap a una societat més justa.

Dia: Divendres 26
Hora d’inauguració: 13:30
Lloc: vestíbul de la conc
Pica-pica: 14:00