« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Iniciativa popular perquè es convoqui una consulta sobre les prioritats de l’acció del Govern

La Plataforma Prou retallades! presenta dilluns al Parlament una iniciativa popular perquè es convoqui una consulta sobre les prioritats de l’acció política del Govern

Els secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, Joan Carles Gallego i Josep Maria Àlvarez, formen part de la delegació

El dilluns 18 de juny, els secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, Joan Carles Gallego i Josep Maria Àlvarez, juntament amb representants de les organitzacions que composen la Plataforma Prou retallades!, presenten al Parlament de Catalunya una iniciativa popular perquè es convoqui una consulta ciutadana sobre quines són les prioritats que ha de dur a terme l’acció política del Govern de la Generalitat. La Plataforma vol recollir 220.000 signatures, un 3% del cens, que és el que fixa la llei per realitzar una consulta.

La pregunta que la Plataforma presenta el dilluns al Parlament és: “Creu que l’acció del Govern de Catalunya hauria de donar prioritat a les polítiques de salut, educació i serveis socials, per garantir aquests drets bàsics i complir amb l’Estatut?”.

A les 12.00h es lliurarà a la Presidenta del Parlament, Núria de Gispert, la iniciativa popular i posteriorment, sobre a les 12.30 aproximadament, es faran declaracions davant de l’entrada principal del Parlament de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 15 de juny de 2012

agenda:
dilluns 18 de juny del 2012
12.00 hores (reunió amb Núria de Gispert)
12.30 hores (declaracions)
Parlament de Catalunya. Parc de la Ciutadella, s/n.