« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

INAUGURACIÓ DE LA NOVA SEU DEL CEPROM A GRANOLLERS

Per a CCOO la formació, a començament del segle XXI, no només és important per a millorar la competitivitat internacional de les nostres empreses i productes; és la garantia per mantenir els llocs de treball, millorar les condiciones laborals dels nostres treballadors i treballadores i situar en millors condicions en el mercat del treball les persones que estan en situació d¿atur. També creiem que la formació és i serà sempre una garantia per incrementar el seu nivell de vida i de tota la societat , perfeccionant el funcionament de tot tipus d’institucions, tant en els seus aspectes econòmics com extra-econòmics.

El CEPROM, neix l’any 1988 fruit de la decisió de Comissions Obreres de Catalunya d’apostar per tenir un paper actiu en la promoció de la formació professional dels treballadors i treballadores de Catalunya desenvolupant una oferta de serveis adreçada a satisfer les seves necessitats de formació i orientació professional: formació, informació i orientació a treballadors i treballadores, estades formatives, programes i iniciatives europeus, assessorament i consultoria de projectes…

Un altre dels eixos de la participació de CCOO en la promoció de la formació professional és la concertació d¿aquesta amb tots els sectors que tenen responsabilitats al tema: empreses, Fons Social Europeu, Diputacions, Ajuntaments, Consells Comarcals i molt especialment, la Generalitat de Catalunya.

En aquesta línia de treball, el CEPROM al Vallès Oriental, amb la finalitat de poder respondre millor a tots els reptes que té plantejats i de millorar els serveis de Formació Ocupacional i Continua d¿aquesta comarca, obre un nou local a Granollers.

És per això que ens complau convidar-vos a l¿acte d¿inauguració de la seva nova seu que tindrà lloc el proper dia 30 de juny , al Polígon Industrial Pla de Palou, Camí de Can Bassa 10 ¿ 12 (Nau 1) de Granollers, a les 11 hores.

PROGRAMA DE L¿ACTE DE INAUGURACIÓ DE LA NOVA SEU DEL CEPROM A GRANOLLERS.