« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

III Congrés de FITEQA-CCOO de Catalunya

La Federació d’Indústries Tèxtil, Químiques i Afins (FITEQA) de CCOO de Catalunya delebra el III Congrés

El Congrés té lloc els dies 6 i 7 d’abril a l’Hotel Icària Barcelona

FITEQA-CCOO de Catalunya, Federació d’Indústries Tèxtil-Pell, Químiques i Afins de Catalunya, celebra el seu III Congrés a Barcelona els dies 6 i 7 d’abril. Aquesta federació agrupa els sectors del tèxtil, pell, químiques, adobs, vidre o ceràmica, i compta amb més de 19.000 afiliats i afiliades a Catalunya.

El Congrés, que té per lema ‘Afiliació, la nostra força’, se celebra a l’Hotel Icària Barcelona (Av. Icària, 195. Barcelona) i està prevista l’assistència de 275 delegats i delegades. Comença el dimecres a partir de les 10’00h.

El congrés s’emmarca dins el procés congressual de la Federació estatal i situa com a objectiu el creixement de l’afiliació i l’extensió de drets de les persones afiliades a la nostra organització: participació, organització dins l’empresa, atenció, assessorament, etc.

A més de SALVADOR LÓPEZ, actual Secretari General de FITEQA-CCOO de Catalunya, intervendran JOAQUIM GONZÁLEZ I MUNTADAS, Secretari General de FITEQA-CCOO d’Espanya, i, a partir de les 13’30h del dimecres, JOAN COSCUBIELA I CONESA, Secretari General de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 d’abril de 2005