« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

II Jornada d’Intercanvi formatiu entre Girona i Xauen

Codenaf-Catalunya i la Fundació Pau i Solidaritat CCOO aposta per la integració de la primera generació d’immigrants. Els nens immigrants marroquins formen la primera llavor en la integració del conjunt del col•lectiu marroquí. Un dels recursos que poden ajudar a resoldre aquest problema és un millor coneixement del país d’orígen, realitzant unes jornades de formació i intercanvi que constaran de dues parts. La primera part serà pràctica i vivencial. Tindrà lloc a Xauen (Marroc) durant el pont de la Immaculada (del 4 al 7 de desembre). Es visitaran escoles rurals, centres educatius, ONGs i cooperatives per conèixer el context in situ, on es realitzaran trobades amb professors, directors d’escoles i responsables d’ensenyament.

També es faran visites socio-culturals i turístiques a la ciutat morisca de Xauen. La segona part és de caràcter teòric i cooperatiu; es realitzarà a Girona, on s’intercanviaran experiències amb professors del Marroc, i es duran a terme jornades formatives a
càrrec de professionals del Marroc i de Catalunya experts en diferents temàtiques relacionades amb la realitat social, política, cultural i educativa de Xauen i Girona.

Inscripcions, i més informació: Yasser Saadoune, telèfon 657317340