« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Ignacio Fernández Toxo participa en una assemblea de delegats i delegades a Granollers

El secretari general de CCOO d’Espanya, Ignacio Fernández Toxo, participa, el dilluns 17 de juny, en una assemblea de delegats i delegades del sindicat organitzada per la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental-Maresme, que tindrà lloc al Centre Cultural de la Fundació “la Caixa” de Granollers. Aquest és un dels primers actes a Catalunya on participa el nou secretari general de CCOO, Ignacio Fernández Toxo, després de ser escollit el passat mes de desembre en el Congrés del sindicat. En el transcurs de l’assemblea s’informa sobre les darreres mobilitzacions i negociacions dutes a terme.

L’assemblea està convocada a les 10’00h i compta també amb les intervencions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Gonzalo Plata, secretari general de la Unió Intercomarcal.

A les 13’00h té lloc una roda de premsa on intervindran els tres secretaris generals.

Barcelona, 14 de juny de 2013