« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Homenatge a Salva López: ‘Salva: convicció i acció’

La Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya ha organitzat un acte d’homenatge a Salva López, que tindrà lloc el 9 de maig a partir de les 6 de la tarda al local de CCOO de Via Laietana, 16, de Barcelona.

Salva López fou un referent en el món de la química i el tèxtil. Des del llunyà any 1976, en què va ser escollit per primer cop com a representant dels seus companys i companyes en una comissió de treballadors de l’empresa farmacèutica on treballava, el Salva no va abandonar mai el seu compromís en la defensa dels drets laborals i socials dels treballadors i les treballadores.

Aquest sindicalista d’origen gallec, però català d’adopció, va tenir diferents responsabilitats sindicals a CCOO on va ser durant uns quants anys secretari general de la Federació d’Indústries Tèxtils i Químiques, l’antiga FITEQA, i va ser membre del Consell Nacional de CCOO de Catalunya. Després de la fusió amb la Federació Minerometal·lúrgica i la creació de la Federació d’Industria, el Salva López va formar part de la Comissió Executiva de la federació estatal.