« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Gran acte sindical de CCOO a Madrid

Encara ets a temps d’apuntar-t’hi!
Sortiran autocars des de tot Catalunya. Pots contactar amb la teva Federació o Unió Comarcal per inscriure-t’hi.

Un cop més el Govern fa recaure el gruix dels ajustos sobre els treballadors i les treballadores. Les mesures plantejades segueixen sense donar les respostes necessàries per superar la crisi actual i, juntament amb el bloqueig de la negociació dels convenis col•lectius que fa la patronal, representen un fre a la recuperació econòmica i una agressió als treballadors i treballadores.

Des de CCOO plantegem:
1. Sortir de la crisi d’una manera justa i equitativa, per a la qual cosa proposem forçar un canvi en l’orientació de les polítiques europees, promoure una reforma fiscal i una reforma del sistema financer, establir mecanismes de control dels preus i abordar un veritable canvi de model productiu.
2. Crear ocupació digna i amb drets. Ocupació per als joves.
3. Restablir drets laborals. ILP per l’ocupació estable i amb drets.
4. Lluitar per mantenir i ampliar els serveis públics de qualitat com a factor de cohesió social i font d’ocupació.
5. Comprometre’ns amb la regeneració democràtica de l’activitat política i sindical.

DIA: dissabte, 24 de setembre
HORA: 10.30 h