« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Gallego i Àlvarez expliquen les properes mobilitzacions contra la reforma laboral i les retallades

Els secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, Joan Carles Gallego i Josep M. Àlvarez, respectivament, expliquen en roda de premsa les properes mobilitzacions contra la reforma laboral i les retallades socials i per exigir responsabilitats i un veritable control públic del sector financer.

A la roda de premsa, que té lloc el divendres 15 de juny, a la seu d’UGT a Barcelona (Rambla del Raval, 29-45, 6a planta) a les 11’30h, també participen el secretari d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya, José Cachinero, i el secretari de Política Sindical de la UGT de Catalunya, Camil Ros, que presenten el nou web a través del qual els treballadors i les treballadores, sobretot de petites empreses sense representació sindical, ens podran informar de l’aplicació de la reforma laboral, de manera imposada, als seus centres de treball. Cachinero i Ros expliquen el funcionament d’aquest espai virtual de denúncia i com serà l’actuació dels sindicats.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de juny de 2012