« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Festa commemorativa de la vaga d’ensenyament del 1988

En el marc del 50è aniversari de la creació de les CCOO de Catalunya, des de la Federació de Pensionistes i Jubilats i amb la col·laboració de la Federació d’Educació volem fer memòria d’aquella vaga modèlica per la unitat i l’acció col·lectiva.

Pujarem a les golfes del Pere Vila, on es projectarà un DVD amb imatges inèdites d’assemblees, manifestacions, i de la marxa a Madrid. Després tothom qui ho vulgui podrà explicar què en recorda, d’aquells 3 mesos de mobilització. Ben segur que en acabar també tindrem més clar com podem continuar construint futur, tal com diu el lema de la celebració del nostre sindicat.

Al final hi haurà un pica-pica als porxos de l’escola. I marxarem amb sorpreses a les mans… us ho garantim!

Serà un acte senzill, volem que sigui emotiu, divertit i participatiu, que ens permeti retrobar-nos amb antics companys i companyes que, a la millor, fa temps que no veiem, i amb els qui potser, fins i tot, vàrem discrepar apassionadament en algun moment d’aquell llarg procés.

Feu clic per veure el cartell.