« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Federació jove. Federació en present. NO ENS RESIGNEM!

La FI.CCOO.CAT i Acció Jove estan preparant una jornada de treball i de reflexió per reivindicar i impulsar el paper de les persones joves en el mercat de treball i en l’àmbit d’actuació sindical, en general, i de la Federació d’Indústria, en particular. Hi estan convocats els delegats i delegades de fins a 35 anys de les empreses dels sectors del metall, mineria i energia elèctrica del conjunt del territori.

La jornada, que porta per títol “Federació jove. Federació en present. NO ENS RESIGNEM!”, tindrà lloc el proper dijous, 10 de novembre, a partir de les 9 i fins a les 14 hores, a la sala d’actes de CCOO. L’objectiu és fomentar l’esperit crític i promoure la participació dels i les joves en el si del sindicat.

En la trobada es farà una radiografia del sector, de la situació actual i les seves implicacions per al col·lectiu de persones joves, i s’analitzarà a fons la necessitat d’impulsar polítiques actives específiques per als joves i de reorientar i replantejar la formació professional actual.

Aquí podeu veure el programa de la jornada i aquí el cartell.