« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Exposició “Davant les violències masclistes a l’empresa: informa’t, assessora’t, actua!”

L’Àrea d’Igualtat de Gènere de CCOO Lleida té el ferm compromís de combatre i eradicar la violència masclista tant fora com dins de l’empresa. És amb aquesta intenció que, tot coincidint amb el 25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, presenta l’exposició “Davant les violències masclistes a l’empresa: informa’t, assessora’t, actua!”

Les campanyes de sensibilització mitjançant exposicions informatives en les quals les persones que pateixen algun tipus de maltractament o siguin susceptibles de patir-lo, poden trobar els recursos i l’ajuda que necessiten, són una de les accions que duem a terme per aconseguir els nostres objectius.

Sabem que la violència contra les dones té diferents aspectes i es dóna en diferents àmbits, i nosaltres, com a sindicalistes, hem de posar una especial atenció a la violència que trobem en el món laboral: l’assetjament sexual i per raó de sexe, així com als drets laborals de les dones víctimes de la violència de gènere.

L’exposició ha estat feta i editada per la Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya i que la podeu veure al vestíbul 1 de l’edifici polivalent de la UdL, del 10 al 28 de novembre.