« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Exposició contra la violència masclista

Entre els diferents actes organitzats al voltant del Dia Internacional de la Dona Treballadora, l’Àrea d’Igualtat de Gènere de CCOO de Lleida ha organitzat l’exposició “Davant la violència masclista a l’empresa: informa’t, assessora’t, actua!”.

Aquesta exposició es podrà veure durant el mes de març, al vestíbul de la Biblioteca Pública de Lleida, i permetrà manifestar el ferm compromís de CCOO per combatre i eradicar la violència masclista tant a fora com a dins de l’empresa.

L’exposició, realitzada i editada per la Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya, la podeu veure del 10 de març al 7 d’abril, a la Biblioteca Pública de Lleida. en els horaris que ressenyem tot seguit.

Lloc: rambla d’Aragó, 10 de Lleida

Dies: del 10 de març al 7 d’abril, ambdós inclosos.

Horaris: dilluns de 15 a 20 h; de dimarts a divendres de 10 a 20 h, i dissabtes de 10 a 14 h.