« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Exposició “CCOO: 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)”

L’exposició “CCOO: 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)” es podrà visitar al Museu d’Història de Catalunya durant tres mesos i mostra el paper de CCOO en la construcció de la Catalunya actual, com ha influït en el passat i en el present, i com vol projectar-se en el futur.

L’exposició pretén explicar la història de la societat catalana en els darrers 50 anys a través de les experiències dels treballadors i treballadores del nostre país, de la seva vida dins i fora de l’empresa, de l’organització del moviment obrer —essencialment a Comissions Obreres—, de manera que es pot percebre el protagonisme del sindicalisme en els avenços socials i laborals i quina és la seva contribució a la construcció del nostre país.

S’han iniciat les visites guiades a l’exposició

Al llarg dels mesos en què estarà oberta al públic, s’organitzaran diferents conferències i actes.

Feu clic per veure:
– el tríptic informatiu sobre l’exposició del 50è aniversari
– la guia didàctica de l’exposició del 50è aniversari de CCOO de Catalunya
– el dossier de premsa de presentació de l’exposició “CCOO: 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)”
– la notícia ’50è aniversari: inauguració de l’exposició “CCOO: 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)”‘ (21-11-2014)