« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

EXPOSICIÓ «BUSCO FEINA»,

CCOO i l¿Ajuntament de Sabadell inauguren l’exposició «Busco feina», dedicada a la immigració i el món laboral

Antonio Díaz Oliva, Secretari general de CCOO del Vallès Occidental, juntament amb el Sr. Albert Beltran Ruíz, Tinent d¿alcalde de Comerç i Turisme i regidor de Promoció Econòmica de l¿Ajuntament de Sabadell, presenten la inauguració de l¿exposició ¿Busco feina. Immigració i món laboral¿ i a la conferència a càrrec de Carles Beltran, responsable de Polítiques d’inmigració de CCOO de Catalunya

Tindrà lloc el proper 3 d¿Abril a les 19 hores, al Centre Civic de Cal Balsach, ctra. De Prats de Lluçanès, 2, de Sabadell.

Aquesta exposició produïda per la Secretaria de Formació i Cultura de CCOO de Catalunya, i que ha comptat amb l¿assessorament de la Secretaria d¿Immigració d¿aquest sindicat,pretén reflectir alguns aspectes de la realitat laboral vinculada al darrer dels episodis migratoris que ha viscut la nostra història recent, i que ha comportat un dels canvis socials més importants dels últims anys a Catalunya.

Volem evidenciar les dificultats de la incorporació de les persones immigrades al nostre mercat de treball, molt sovint per motius vinculats a la mateixa legislació d¿estrangeria; les dures condicions en què treballen moltes d¿aquestes persones; les dificultats per accedir als mateixos drets que els treballadors nacionals…, però també el paper del sindicalisme en la lluita per millorar les condicions laborals i socials de tots els treballadors (nacionals i residents) i en la construcció d¿una societat cohesionada, que garanteixi la igualtat d¿oportunitats de totes les persones.

Feu clic per veure el cartell