« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Exposició ‘Art i Solidaritat. Els pintors espanyols i el cartellisme sociopolitic’

EL MUSEU D¿HISTÒRIA DE CATALUNYA ACULL UNA EXPOSICIÓ DE LA FUNDACIÓ CIPRIANO GARCIA-ARXÍU HISTÒRIC DE CCOO DE CATALUNYA SOBRE ELS CARTELLISME SOCIOPOLÍTIC DELS PINTORS ESPANYOLS

El Museu d¿Història de Catalunya acull des del dimecres 11 de maig i fins el 26 de juny, una exposició produïda per la Fundació Cipriano García-Arxiu Històric de CCOO de Catalunya en col¿laboració amb aquest museu, la Red de Archivos Històricos de CCOO i el Departament de Cultura de la Generalitat, sota el títol d’Art i Solidaritat. Els pintors espanyols i el cartellisme sociopolitic.. Aquesta és una mostra del cartellisme compromès que reuneix un total de 125 cartells editats des del període de lluita antifranquista fins l¿any 2001, d¿un seguit d¿autors com Antoni Tàpies, Josep Guinovart, Antonio Saura, Rafael Alberti, Joan Miró, Juan Genovés, Pablo Picasso, Joan Brossa o Agustín Ibarrola, entre d¿altres.

L¿acte d¿inauguració tindrà lloc el dimecres 11 de maig a les 19 hores, a l¿auditori del Museu, Plaça de Pau Vila, 3. Palau de Mar. Barcelona. Anirà a càrrec del Director del Museu d¿Història de Catalunya, Jaume Sobrequés, i del President de la Fundació Cipriano García, Àngel Rozas.