« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Exposició

Foto  L’exposició “I tu, on vius? Immigració i habitatge” estrena pàgina web a www.ccoo.cat/ituonvius

“I tu, on vius? Immigració i habitatge”, produïda per Comissions Obreres de Catalunya, se centra en un tema que ha esdevingut un problema d’abast social i que cada vegada afecta més persones, entre les quals destaquen de manera especial les persones immigrades. L’exposició vol enriquir el debat al voltant de l’habitatge amb una reflexió sobre les dificultats afegides que comporta la condició d’immigrant a l’hora d’accedir-hi, com ara les vinculades a la situació legal, la precarietat econòmica i laboral, la discriminació, etc. Tot això, des del convenciment que disposar d’un habitatge digne no només constitueix un dels pilars bàsics per garantir la qualitat de vida i la inserció social a totes les persones, sinó que és un dret humà fonamental.

Aquesta exposició, juntament amb “Demana tanda! Un món de botigues” i “Busco feina. Immigració i món laboral”, completa el projecte expositiu “La realitat quotidiana de la immigració a Catalunya” (www.ccoo.cat/expoimmigracio), el qual tracta diversos aspectes de les cultures del treball vinculats amb la immigració al nostre país. Totes aquestes exposicions, produïdes per la Secretaria de Formació i Cultura i la Secretaria d’Immigració del sindicat, compten amb unes propostes didàctiques adreçades a l’alumnat i al professorat de segon cicle d’ESO, batxillerat, cicles formatius i a la formació de persones adultes per treballar els continguts de cada una d’elles.