« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Entrega de les claus dels habitatges de CCOO al Sector Fòrum

Amb la presència de Joan Coscubiela i Ramon Garcia-Bragado, entre d’altres.
La cooperativa de CCOO de Catalunya, Habitatge Entorn, lliura els 67 habitatges amb protecció oficial a Barcelona ‘sector Fòrum’

La Cooperativa de CCOO de Catalunya, Habitatge Entorn, lliurarà el dijous, 13 de desembre de 2007, a les 15.00 hores, els 67 habitatges amb protecció oficial que han estat construïts al sector Fòrum de Barcelona. Participaran en aquest acte Ramón García-Bragado, tinent d’Alcalde d’Habitatge, Urbanisme i Règim Interior de l’Ajuntament de Barcelona, Joan Coscubiela, secretari general de CCOO de Catalunya, Jordi Giménez, president d’Habitatge Entorn, Jordi Llorens, director de serveis del sindicat, Àngel Crespo, secretari general de CCOO del Barcelonès, Antoni Sorolla, Delegat d’Habitatge de la Regidoria d’Habitatge de l’Ajuntament de Barcelona i Francesc Narváez, regidor del Districte de Sant Martí d’aquest ajuntament.

Aquesta és la setena promoció de la Cooperativa que es lliura a la ciutat de Barcelona i es situa als carrers Llull, 422-426 i Pierre Vilar, 9.