• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Els treballadors d’Autobusos de Lleida repartiran octavetes

Demà divendres, a les 12 del migdia, els treballadors i treballadores d’autobusos de Lleida repartiran octavetes, a les dues parades que hi ha a prop de l’oficina de l’empresa a l’avinguda de Madrid, als usuaris dels autobusos, per explicar-los els motius que els portaran a la vaga el proper dia 23 d’abril.

El Comitè d’Empresa d’Autobusos de Lleida, en el qual CCOO té la majoria, s’ha reunit amb la direcció de l’empresa, però els resultats de les reunions han estat negatius i l’empresa no vol pagar l’increment salarial del 2011 pactat en el conveni; no vol pagar l’increment a compte d’un 1% per al any 2012; vol modificar les condicions de treball en allò que fa referència al canvi de torns de treball; i vol eliminar de manera unilateral de plusos inclosos en el conveni.

Totes aquestes decisions, les vol portar a terme sense presentar cap documentació, informes o balanços que les justifiquin i sense acceptar cap de les propostes que els representants del personal li han fet.

És per aquest motiu que els membres del Comitè d’Empresa d’Autobusos de Lleida van acordar per unanimitat convocar una vaga a l’empresa que es portarà a terme els dies 23 d’abril, 14 i 25 de maig de 2012 (de les 00.00 hores a les 24.00 hores).