« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Els treballadors d’AENA es mobilitzen aquest divendres a la “plaça” de la T-1 de l’Aeroport de BCN

Adjuntem comunicat de premsa elaborat per la Secció Sindical de CCOO a AENA:

Aquesta convocatòria està en la línia de manifestacions i accions reivindicatives manifestant la nostra indignació i oposició a les decisions unilaterals de l’empresa i del Govern del PP. És imprescindible reflectir aquest grau d’indignació i oposició “real”, a més de manifestar el suport total als nostres representants amb vista a les “negociacions” sobre el futur d’AENA i així, puguin contrarestar la política d’imposicions i presa unilateral de decisions empresarials recolzades pels responsables del Govern i la nova reforma laboral.

Volem fer un recordatori dels motius de la nostra mobilització:
-Incompliment dels acords de desconvocatòria de la vaga, plantilles mínimes, places de consolidació d’ocupació, jubilacions parcials anticipades i resta de conveni col·lectiu.
-Aplicació unilateral de nous horaris operatius als aeroports.
-Política de reestructuracions de plantilles i de canvis funcionals en AENA sense el consens amb la part social, sempre amb la política d’imposició, del marejar la perdiu, de la manca de compromís de negociació i l’amagar la informació imprescindible per consensuar aquests possibles canvis.
-Depuració i cessament dels responsables de l’empresa que l’han portat a la situació actual per la seva mala gestió i incompetència.

Per això el divendres 28 de setembre, la plantilla es concentrarà de 10’00h a 10’30h a la “plaça” de la T-1 de l’Aeroport de Barcelona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de setembre de 2012