« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Els professionals de la comunicació es mobilitzen pel futur del sector

CCOO de Catalunya, el Sindicat de Periodistes de Catalunya (SPC), la UGT de Catalunya i el Sindicat de la Imatge (UPIFC) han convocat els i les professionals dels mitjans de comunicació a mobilitzar-se el dimarts 5 de juny, per la greu situació que viu el sector de la comunicació i el periodisme. A la greu crisi publicitària que arrossega el sector s’han sumat les retallades del sector públic i l’aprovació de la reforma laboral, que han agreujat la precarietat laboral, han provocat el tancament de mitjans -especialment locals- i estan facilitant la reducció de les plantilles.

La concentració de protesta té lloc a les 13’00 hores a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona, on es llegeix un manifest. Posteriorment, s’entra a la Generalitat un carta demanant al president Artur Mas polítiques públiques per assegurar el futur dels mitjans de comunicació, no només com a sector econòmic que generi ocupació de qualitat, sinó també com a garant del dret de la ciutadania a la informació plural.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 4 de juny de 2012