« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Els empleats públics de l’Ajuntament de Mollet protesten de negre contra les retallades del PP

Sota el lema “Ensenyem com estem per dins. Fem-nos veure, posa’t de negre”, les tres organitzacions presents a l’Ajuntament de Mollet donen suport a la convocatòria de concentracions de totes i tots els empleats públics a en tots els centres de treball de totes les Administracions i centres públics i empreses públiques de tots els àmbits de l’Administració General de l’Estat, Generalitat de Catalunya, Administracions locals (Ajuntaments, Diputacions, Consells Comarcals, Mancomunitats) i resta del sector públic.

Fent-nos ressò d’una iniciativa d’anar vestits de negre els treballadors i treballadores de les administracions públiques, les tres organitzacions sindicals demanen la participació activa en aquesta iniciativa.

És per això que avui divendres 13 de juliol, durant la pausa de la jornada, a les 10h davant de l’edifici de l’Ajuntament (pl. Major, 1), es fa una concentració amb totes i tots vestits de negre per ensenyar com es troben els empleats públics i en demostració del rebuig a les mesures adoptades pel Govern.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de juliol de 2012