• Aquest esdeveniment ja ha passat.

EL LOCAL DE CCOO A SABADELL ESTARÀ OBERT EL MES D’AGOST

El món del treball canvia continuament. Encara que la majoria de treballadors i treballadores gaudeixin de vacances durant el mes d’agost cada vagada són més els que treballen en aquestes dates.

Per poder atendre les necessitats de consulta que es deriven d’aquesta realitat CCOO del Vallès Occidental mantindrà obert el seu local de Sabadell durant tot el mes d’agost al matí, de dilluns a dijous. Els locals de Cerdanyola del Vallès, Montcada i Reixac, Rubí i Terrassa romandran tancats.

Amb aquesta decisió millorem el servei als afiliats i afiliades i adaptem el sindicat als canvis que es produeixen en el món del treball.

Horari d’estiu (1 d’agost al 26 d’agost); de dilluns a dijous de 9h a 13h a SABADELL

Serveis:

Assesssorament Jurídic