« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

El 8 de Març a CCOO de Lleida

Actes organitzats per CCOO de les Terres de Lleida al voltant del 8 de març, Dia Internacional de la Dona Treballadora

DIA 8 DE MARÇ
A la Sala Jaume Magre

a les 10 del matí
Breu explicació sobre la situació laboral de les dones a Lleida durant l’any 2012, a càrrec de Toni Moya, secretari de Polítiques d’Igualtat i Moviments Socials de CCOO de Lleida.

a 1/4 d’11 del matí
Conferència-xerrada: “La igualtat no és solament un tema de dones”, a càrrec de Daniel Gabarró, investigador i formador en matèria de gènere i igualtat.

Al davant del sindicat

a les 12 del migdia
Concentració reivindicativa amb el lema: “Dona, reacciona i actua”. Llegida del manifest i d’una poesia.

Al vestíbul de l’Hospital Arnau de Vilanova
a partir de la 1 del migdia

Al vestíbul de l’Arnau, una taula informativa per sensibilitzar el públic sobre les retallades al sector sanitari i de com aquestes retallades afecten les dones; quan es retalla en el sector sanitari en resulten afectades les dones com a malaltes i també les dones com a treballadores d’un sector altament feminitzat amb les reduccions salarials i l’empitjorament de les condicions laborals.
Aquesta taula, l’organitza la Secció Sindical de l’Hospital Arnau de Vilanova.