• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Dia Internacional per la Salut en el treball

Aquest 28 d’abril, a iniciativa de la Confederació Sindical Internacional, commemorem la 14a Jornada internacional en record de les víctimes del treball amb el lema ‘Treball sí i amb salut. Prevenció a totes les empreses’.

A les 10 del matí està prevista una assemblea de delegats i delegades de prevenció a la Sala d’actes del local de CCOO de Catalunya a Via Laietana.

En finalitzar l’assemblea, a les 12.00 tindrà lloc una concentració conjunta amb UGT davant la Patronal Foment del Treball (Via Laietana, 32) amb el lema ‘Treball sí i amb salut. Prevenció a totes les empreses’.

Feu clic per veure:

– el cartell del 28 d’abril ‘Volem i exigim Salut i feina’
– el manifest conjunt del 28 d’abril
– la convocatòria de l’assemblea de delegats i delegades de prevenció ‘Sortir de la crisi amb millor prevenció i més salut’