« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones

CCOO de les Terres de Lleida, davant un nou 25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, declara que la violència contra les dones, vinculada al desequilibri en les relacions de poder entre els sexes en els àmbits laboral, social, econòmic, religiós i polític, continua malgrat els esforços de les legislacions a favor de la igualtat.

A les 10h: assistirem l’acte institucional de commemoració del Dia Internacional contra la Violència envers les Dones, a la plaça dels Fanalets de Sant Jaume.

A les 12h: Jornada de treball de delegades i delegats i responsables sindicals, on es parlarà de la violència masclista al món laboral i les propostes d’acció sindical i es presentarà Guia de bones pràctiques per a l’ús d’un llenguatge no sexista en la negociació col·lectiva. Programa de la jornada.

– Si voleu llegir el Manifest de CCOO per al 25 de novembre d’enguany, feu clic aquí.
Article de Carmen Bravo Sueskun, secretària confederal de la Dona, sobre la violència masclista.
– Informe: La violència sexista contra dones i nenes, presentat en roda de premsa el dimecres 23 de novembre de 2011.
Programa dels actes organitzats per l’Ajuntament de Lleida.