• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball

El proper divendres, 26 d’abril, CCOO de les Terres de Lleida commemorarà el Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball.

La commemoració començarà, a 2/4 d’11 del matí amb una assemblea de delegats i delegades de prevenció en la qual es farà una declaració sindical sobre la situació de la salut laboral a Lleida, es lliuraran les “Targetes vermelles” en reconeixement a les experiències de delegades i delegats de prevenció i es presentarà l’estudi: “Balanç de l’impacte de l’acció sindical en salut laboral”.

Després de l’assemblea, al voltant de 2/4 d’1 del migdia, es farà concentració amb una escenificació reivindicativa.

Aquesta convocatòria no pot ni vol oblidar els milers de persones aturades a les nostres comarques i per això, també, és un dia per a la reivindicació del que és públic.

Si voleu veure la convocatòria detallada, feu clic aquí.