« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Dia Internacional de la Salut en el Treball

Com cada any, CCOO de les Terres de Lleida, celebra el Dia Internacional de la Salut en el Treball. Aquest dia és un molt bon moment per fer evident i denunciar públicament que l’aplicació de la reforma laboral significarà menys inversió en salut laboral i això comportarà que els treballadors i les treballadores seguim pagant, amb la nostra salut i vida, l’aplicació d’una prevenció més pensada per evitar sancions i responsabilitats que per garantir la nostra salut en el treball.

Aquest dia és també un moment per recordar els companys i companyes que han perdut la vida en els seus llocs de treball, que han patit danys greus i seqüeles en accidents laborals i les seves famílies que lluiten cada dia per tirar endavant. Aquest any passat a Lleida, 5.314 treballadors i treballadores van patir un accident amb baixa (9 treballadors morts i 61 ferits greus), 8.756 treballadors i treballadores van tenir un accident sense baixa i 464 es van accidentar anant i tornant del treball (4 morts i 12 ferits greus).

Els actes del proper divendres 27 d’abril, organitzats per CCOO de les Terres de Lleida, que han de fer palès que encara hi ha molta feina a fer en la prevenció dels riscos laborals seran els següents

10.30 h, a la sala d’actes de la Unió: assemblea de delegats i delegades. Els temes que s’hi tractaran són:
    – La declaració sindical sobre la situació de la salut laboral a Lleida.
    – La reforma laboral i les mútues: noves normes i velles pràctiques.

Durant l’assemblea es farà el lliurament de les “Targetes vermelles” com a reconeixement a les experiències de delegades i delegats de prevenció.

– 12.00 h: Escenificació Reivindicativa davant de la COELL.