• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Debat sobre la relació entre la crisi econòmica i la negociació del finançament autonòmic

El Centre de Debats del Baix Montseny ha organitzat un debat sobre la relació entre la crisi econòmica i la negociació del finançament autonòmic. El debat tindrà lloc el proper divendres, 24 d’abril a les 20:30 hores, a la biblioteca de l’Escorxador de Sant Celoni.

Els convidats al debat son: Ovidi Huertas, Secretari general de la Unió Intercomarcal de Comissions Obreres del Vallès Oriental-Maresme, Jaume Argerich Professor d’IESE (Universitat de Navarra). Màster en economia i empresa, Emili Bosch Vicepresident de la delegació de PIMEC al Vallès Oriental, Isabel Pallarès Secretària general de la Intersindical-CSC i Jesús Mata Tècnic d’inserció laboral de l’ajuntament de Cornellà.