« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Debat sobre la qualitat de l’educació

L’Àrea de Socioeconomia i la Federació d’Ensenyament de CCOO de Catalunya organitzen un debat sobre la qualitat de l’educació, titulat “On volen portar l’educació? Més qualitat o més desigualtat?”, en el qual s’analitza l’avantprojecte de la LOMCE (Ley Orgánica para la Mejora de la Calidad Educativa).

L’acte té lloc el dimarts 30 d’octubre, a les 18’00 hores, a la sala 11 de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana 16, Barcelona, 1a planta), i serà presentat per Josep Miquel Lacasta, responsable de Política Educativa de CCOO de Catalunya.

Intervenen:
-César Coll, catedràtic de Psicologia Evolutiva de la Universitat de Barcelona (UB)
-Ramon Plandiura, advocat
-Montse Ros, secretària general de la Federació d’Ensenyament de CCOO de Catalunya

Barcelona, 29 d’octubre de 2012