• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Debat al voltant d’una ‘Carta de drets socials i laborals’ a Catalunya

En el marc de l’Onze de Setembre, Diada Nacional de Catalunya, la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya organitza un debat sobre la ‘Carta de drets socials i laborals’ a Catalunya. Serà la 14a Jornada del Seminari Salvador Seguí i tindrà lloc el dijous, 8 de setembre, a les 10.00 hores, a la sala d’actes de la seu central de CCOO de Catalunya, a Via Laietana, 16 (planta baixa), de Barcelona.

El debat serà presentat per Montse Delgado, secretària de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO de Catalunya, i comptarà amb les intervencions d’Eduardo Rojo i Carolina Gala, catedràtics de Dret del Treball i Seguretat Social a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), i de Joan Carles Gallego, secretari general del sindicat. L’acte estarà moderat per Juan Manuel Tapia, responsable d’Estudis Jurídics de la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure:
– el cartell del Debat al voltant d’una ‘Carta de drets socials i laborals’ a Catalunya
– més informació sobre la celebració de la Diada Nacional de Catalunya del 2016