« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Constitució de la Xarxa Sindical de l’Euroregió Pirineus-Mediterrània

La xarxa sindical de l’Euroregió Pirineus Mediterrània es constitueix amb l’objectiu de fomentar el coneixement de la realitat social de la zona, la col.laboració mútua entre les diverses organitzacions sindicals i contribuir des de la Euroregió a generar un nou dinamisme amb els sindicats del sud del Mediterrani així com ampliar el marc de participació i intercanviar bones pràctiques en drets socials i laborals.

La creació d’aquesta xarxa sindical ha estat impulsada per les organitzacions sindicals de Catalunya, Pais Valencià, les Illes Balears i Aragó , que a partir d’una primera trobada el 17 de novembre de 2008, van extendre la iniciativa a les organitzacions sindicals de Languedoc-Roussillon i Midi-Pyrenées.
Aquesta proposta va comptar des de l’inici, amb el recolzament de la presidència de L’Euroregió, que està ostentada actualment pel Govern Balear.

En l’acte de constitució de la xarxa sindical participaran un total de 16 organitzacions sindicals territorials, de totes les regions integrants de la xarxa.

Us adjuntem el document que es proposa per la signatura i el programa de la II Trobada sindical de l’Euroregió Pirineus Mediterrània.

Barcelona, 3 de febrer de 2009.