« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Conclusions del diàleg ‘Les Cultures del Treball’

Demà dijous, 1 de juliol, a les 12.15 hores

EMILIO GABAGLIO, DIRECTOR DEL DIÀLEG LES CULTURES DEL TREBALL, I ELS SECRETARIS GENERALS DE LA CMT, LA CIOLS, CCOO I UGT PRESENTEN LES CONCLUSIONS DE LES JORNADES

Demà dijous, 1 de juliol, darrera jornada del Diàleg Les Cultures del Treball, tindrà lloc una roda de premsa a les 12.15 hores on es presentaran les conclusions d¿aquest diàleg. La roda de premsa es celebrarà a la sala Mezzanino (rodes de premsa) del Fòrum Barcelona 2004. Participaran:

– Emilio Gabaglio, director del Diàleg Les Cultures del Treball
– Willy Thys, secretari general de la CMT
– Guy Ryder, secretari general de la CIOLS
– Cándido Méndez, secretari general de la UGT
– José María Fidalgo, secretari general de CCOO

Cal destacar la presència a la roda de premsa de Willy Thys i Guy Ryder, màxims responsables de les dues organitzacions, Confederació Mundial de Treball i Confederació Internacional d¿Organitzacions Sindicals Lliures, que agrupen a tots els sindicats del món, un fet que, sens dubte, té un caire històric.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 de juny de 2004